Followers

Saturday, February 11, 2012

Tasik Y

adalah satu mimpi kalau aku update entri dgn gambar yg bersepah2.
anggaplah aku bermimpi di pagi hari...


tasik Y kt BP.
biase je tasik ni. tp sebab ktorg taknk pegi kt dataran penggaram yg ramai org kalau hujung minggu, so ktorg pegi tasik Y la..mmg takde org kt sini.port baik lah utk mereka yg...terkilanlah.tempat tu sunyi, cantik gak la waktu malam.cantik tak cantik tgk kt gmbar la.tgk bckground.jgn tgk model sambilan tu..dorang tu mmg cnfrm cantik..hahaha...tp syg di sebalik kecantikan tu ada la pasangan2 yg buat ape entah.nk kata buat tuuuttt nanti di tuduh fitnah..mungkin dorang main teka teki dalam gelap. agak tak selesa utk kami ber-5 nk jln2 dgn tenang.sbb sana gelap ckit..eh gelap byk..byk kapel.byk kapel buat maksiat.peluk2. eh salam depan tok kadi dl laaaaaaaaaaaaaaaa!!...kacau daun org nk ambik gmbar je. nk tak nak, ktorg dgn segan silu akan tgk ape dorang buat.dorang plak tanpa segan silu dgn ktorg, kira adil la.saling tgk.. *rasa nk sepak je*.mana nih pak imam tak dtg serbu dorang ni....




muka hepi.
muka aku hepi sekali.kot.
tp hati aku paling parah time ni. tapi takde ape lah.aku kan tabah.aku kan cekal.aku kan berdikari.aku kan ada Allah...eh.kita ada Allah.....jgn lupa Allah, supaya Allah tak lupa kita...untung di lahirkan islam..

selamat menyiapkan surat cinta kpd PPI ye cik yi3n..!