Followers

Tuesday, January 17, 2012

Senggarang tu kat BP.




serius tak best private blog..!

aku cuma nk rasai kenikmatan meng-private-kan blog.tak rasa ape..nothing ok.so jgn private...*sebenarnye malu.housemate dh tau aku ada blog...kah3.xpe lah.baca la awk...*

sape pernah pegi senggarang sila angkat bahu tinggi2...*weeeeiiii - bunyi angry bird*ktorg bila nk hangout je pergi sana.motif?tu je laaahhhh tempat yg ada....


nk makan kerang lah kononnye.aku belajar makan kerang kat sini lah..b4 ni dh pandai.tp
aku tak pernah makan byk.sekadar makan....:) tp sekarang.makan kerang utk kenyang...


Sunday, January 8, 2012

...........

sakit bahu kanan
sakit bahu kiri
sakit leher
sakit dalam perut....(lepas makan je, perut akan jd sakit sgt2)
sakit pinggang sebelah kiri....

sakit nk hapus dosa kecil..ape la sangat kalau nk banding dgn mereka yg lg teruk.Allah janjikan yg terbaik utk hambaNya ...insyAllah...

tapi sakitttt sgt..:(

Thursday, January 5, 2012

malam ni malam penuh dgn debaran....!


tp aku bukan br kawen ..hahaa..entah la kenapa.tak tahu.tapi berdebar sgt2 lah..uwaaa!jgn la jadi ape2 kt org2 yg aku sayang...tak tertanggung rasanya!!