Followers

Tuesday, August 23, 2011

cinta bangang!

letih aku dgr crita budak2 ni. *budak2 umur 25*.

cinta 3 segi
tp pada aku lg prefer cinta roundabout. cinta y sampai sudah xbalik2 kt diri sdiri n xdpt jugak pada segi ke 2 dan ke 3. dalam erti kata laen, smua melepasss...huahua.


cinta buta tp aku lg prefer cinta buta hati.
kalau bercinta hatinye pulak buta....owh.sadisss...masa tu ingt x lagi y kita dok saaattt je kat d-u-n-i-a ni...


cinta monyet tp aku lg prefer cinta beruk.
cinta beruk.tergaru2.terlompat2.cute...cam beruk..hua3

dulu time bercinta...
bahagia bagaiiiii...
tgk org sblah pn xnak..heh!.
tp if dh frust...
itik lalu sblah pn dh nampak!!...:P

aku x tunding jari pada sapa2. 1 jari aku tunjuk kat ko, 4jari lg aku tunding balik kt aku.benda ni normal.benda ni bukan blaku kat batu pahat je.ia berlaku di sblah korang jugak.heh.....*tgn kebahu*


-kemerapuan sbb esok dh nk blik kg-....:)

Monday, August 22, 2011

best wishes...:)

SELAMAT BERPUASA

SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT HARI MERDEKA

SELAMAT HARI JADI.....
to me..:)

Friday, August 12, 2011

Pertama kali di depan Kaabah...


Allahuakbar!!

Lenguh lumpuh seluruh sendi tubuh.hanya Allah sahaja yang tahu perasaan tika itu.

" aku redha jika hayat aku berakhir di Tanah Haram ini"
" Ya Allah, kerdil nya aku di duniaMu"
"Terlalu banyak dosa2ku ya Allah"
..
....
.....





Wednesday, August 10, 2011

BERCINTA

nk bercinta x??.....
dalam islam xda istilah bercinta...
=.='
saya sgt teruk kan...!


persoalan...:

betulkah dia jodoh kita...?
macam mana nk yakinkan diri yang dia tu jodoh kita....?


arggghhhh!!
bercinta bagai nak rak pn blom tentu kawen....


teeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttt....


subhanallah Maha Suci Allah..:)
tepuk dada tanya akal.
benda y dh sememangnye xtau jawapan, xpayah la pikir sampai nk tercabut otak..:P
simpan otak elok2..hati kepada Allah.otak kepada Allah...kawal smua, insyAllah...berkatttt...:)

**tp serius susah nk kawal hati**


__Selamat Mencuba Kawal Hati__