Followers

Friday, June 25, 2010

:(

YA ALLAH...
MOHON DI PERMUDAHKAN URUSAN KU..

YA ALLAH..
BANTU LAH AKU..

YA ALLAH..
LINDUNGILAH AKU..

YA ALLAH..
TERIMALAH TAUBATKU..

YA ALLAH..
HANYA PADAMU AKU BERSERAH..

MOGA DIAMPUNI DOSAKU YANG LALU..
MOGA DIMURAHKAN REZEKIKU..
MOGA DIKUATKAN IMAN DI HATIKU..
MOGA AKU SENTIASA DIJALANMU..
JALAN KEREDHAANMU..

AMINN..

Tuesday, June 8, 2010

masak - memasak


adalah sangat sedap kalau dapat makan ni hari2...td pn aku makan, ari tu pn makan.ari akan datang pn ak akan makan.org kelate paggil collek...sedap!!cam org ngidam je aku ni kan..hahahaha.dari kecik lagi aku suke.nk wat camne.kalu aku balik umh n time tu musim dia, fuuuuhhh..meleleh kot.makan pulop dgn cuka+gara+gula+belacan+ lada...masyukk sgt2!!




ni cerita tghari td..makanan kami td agak menakjubkan bukan?ni la y terjadi bile kerajinan bersemai.hak2.aku tukang sebok2 je.aku kan xpandai masak...tp aku xde lah terkejut kalu tetiba ak pandai masak!kalu xpandai kita belajar.kalu xtahu kite bertanya.kalu nk makan kita beli.kalu nak, kt usahakan biar dapat.kalau xreti bahasa, kne reti2 kan la.so, xde la nk makan megi pon mintak.nk milo pn mintak.nk telor pn mintak..tp bg balik xde la plak.owhhh..keadaan gni sgt2 la mententeramkan jiwa aku....:P..terasa??sape sruh ko makan lada...!ade aku kesah??mmg aku kesah.pikiq2..pikiq2...!!



sedap idak?
makan nasi panas2+ budu+ timun btg+ gulai ayam + sambal udang petai
-rasi, c.wan, nana & aiin-




ini nasi goreng kunyit y aku dah ubah suai..
aku suka.ak xkesah kalu org laen xsuke.
sedap!
kalau pagi2 anak2 nk g sekolah tp xde bekal, bleh la wat ni.sgt2 simple.
sambil tido pn ko bleh buat.
asalkan RAJIN
jgn tahu makan je.....
Allah marah
mak ayh pn xajar kan camtu
kt kne bertolong-tolongan, bersatu-paduan



*aku mau ke s.alam, sape mau ikut!!*..:)

Sunday, June 6, 2010

RSVP




sy dh terjatuh suka dgn lagu maulana ........sejak bile aku suke AF ni..eeeeee