Followers

Monday, July 9, 2012

vomit?

ya. aku seorang manusia yg xbleh makan makanan yg pelbagai dalam satu masa& jugak makan makanan yg xpernah makan. samada aku muntah. cirit birit. atau kedua2nya sekali.1st time aku makan ikan bakar, aku muntah +cirit birit. sampai hari ni jd bahan gelak dgn member2..=)

tp malam ni puas dok pikir salah makan apa. once aku habis minum segelas tea, mata terus gelap. kepala terus rasa di awangan. malam ni aku hnya makan nugget, donat,& air mountain dew... xtau yg mana satu buat aku mabuk2 nih. kalau ikutkan mesti dah lama kurus aku ni.tp apakan daya, badan yg mantap perlu di pertahankan.hahaha.tak tak. aku dah xterdaya nk menguruskan badan..

cik batuk yg masih taknak lari....masuk minggu ke 2. dari batuk yg kering kepada batuk berkahak & sekarang kembali kering. menakutkan betul.now,batuk2 lagi. semakin berleluasa nampaknya.aku xnak ambik ubat batuk. sebab insyAllah, kalau aku ambik jugak 12 jam tu dalam tgn laa..cnfrm lenaa. dgn keje yg byk. aku xbleh tido.aku pikir byk.byk. sangatttttttttttttttttttttttttttt banyaakkkkkkkkkk!

#saya hampir give up.hampir...sangat hampirrrr....benda ni smua membebankan! ni kot org kata master tu susah. skrg baru rasaaaaa.....phd lagi susahhhhh. oh. xhinginnnn ku pikir yg tu. xmo!

No comments:

Post a Comment