Followers

Sunday, October 9, 2011

Ko bajet ko staff aku takut?

Knape bila aku wat report ni je aku emo.asal buat report je aku emo!!..lect, pengajar, semua bz..student2 bawahan  je lah dok pulun wat report...seme amik ringan je.dgn alasan bz & ketua xmintak.dah tau ketua camtu, nape xde inisiatif sendiri.ketua tu pn satu, aku email, xreply.msg xbls..xmalu muka kt dato' ke? sendiri pikir la...aku ni dh mcm tunggul kayu y syok sendiri wat report utk korang.aku byk bunyi kan b4 ni?agaknye kalau aku senyap je, semua org senyap je.....

aku hormat korang.so jgn sampai aku hilang hormat.korang pn bukan sape2 utk aku hargai seumur hayat aku...korang xkacak pn utk aku buat laki.damn!!!!!....

aku benci giler camni....hari2 aku benci sbb aku kene cover keje 9 manusia - 3 manusia ..so 6 manusia ....

aku xsuke edit keje org....
aku xsuke baca balik keje org...
y plg aku xsuka, org lambat giler wat keje...susah ke?aku mintak in BM pn xdpt..y BI pn xdpt...

bleh paham x camne tahap aku punye stresss?????

lecturer, pengajar mmg bz..tu aku akui..tp kan.mase ko nk g program tu bleh lak cuti sampai belas2 hari.nk siapkan report xsampai sehari pn xbleh?aku dh bahagi sorang 1 hari tapi aku sendiri amik 2 hari , aku xbising pn......


satu je pesanan aku..."kalau xtahu manage masa, sampai mampu* pn xabes2 dgn keje"


babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment