Followers

Thursday, March 10, 2011

kawen2

nak kne start mukaddimah y baru ke nih??.....lama x update this blog.mau lap2 ckit blog y dah berhabuk!..

ok.

mukaddimah:
kawan2 saya ramai y nak kawen!
kawan2 saya ramai y dah kawen!
tapi saya je y xkawen2..!!

terharu?ke sadis?...gagagaga..

cerita tentang kawen......
ramai kawan saya y dah kawen!
kawan2 saya ramai dah kawen!
tapi saya je y xkawen2..!!


motif ulangan adalah rahsia...*.*


selamat kawen2 kepada syida n syam..(akan)
selamat kawen2 kepada tyzar n nani..(akan)
selamat kawen2 kepada mazlina dan pasangan...(akan)
selamat kawen2 kepada iza dan pasangan..(setel)
selamat kawen2 kepada sari dan pasangan..(setel)
selamat kawen2 kepada yuni dan pasangan..(setel)
&
selamat kawen2 kepada saya dan pasangan......(akan akan akan & akan mencari calon.akan akan & akan berkahwin tp taktau bila..)

dan rakan2 y lain...den xingt dah..


ok.setel bab kawen..masuk bab nikah..gagagaggaga.

TAK. TAK.

normal mode.

-----------------------***-----------------------------

1 comment: