Followers

Thursday, December 16, 2010

sayu hati

saya di sini kerna dia..
saya dpt apa y sy ada sekarang kerna dia..

dia byk tlg sy...
xterkira..

thanx dato'..
jasa dato' sgt2 saya hargai...
setulus hati saya, ank didik dato' (tp sy xsehebat anak didik dato' y laen.*kecewa*)

#################################

sedih teramat dgn khabar angin itu...
saya tahu itu xbenar!!!

kepada tukang sebar:
-logik lah ckit kalu nk wat citer dongeng tuh.cuba tgk pelakon dan jalan cite tu sesuai ke x.contohnya kalau ko sruh wardina belakon cite lucah..logik x???aku gelak je dgr cite x logik 2.tp dalam masa y sama aku menyumpah mereka berkenaan!!
- tlg belajar menghargai org y dh byk berjasa.dulu masa beliau kat atas bukan maen sorang2 tu baek.kipas mengipas lah yer...mmg aku terkilan.hilang 'kerespekan' pd mereka..hmmm

1 comment:

  1. "Part 3" pulak datang menyerang. layan jelaa....^_^

    ReplyDelete