Followers

Saturday, December 4, 2010

pikir sblm follow..:))

kepada y jd follower..thanx..~heeeayyy.(tgn ke bahu)

sy rasa blog ini xpatut di follow...sebab:

  • dalam ni xda ilmu y bleh di kongsi.semua sekadar catatan harian sy.adalah sgt2 merugikan kalau masuk blog y xberilmu camni..buang masa anda semua.maaf, ianya satu kerugian.
  • kepada y follow saya..sy akan follow balik.pastu tgk isi..kalau best, sy akan baca diam2 blog anda..n sy xsuka tggal jejak.adalah merugikan jika mendapat follower y xtggal jejak cam sy..tp xpe.sy tau anda xkesah.tp sy kesah.eh..ke situ plak.
  • gmbar2 saya xcantik.sbb sy xcantik.sy.so blog sy bukan cam org laen punye blog.mereka cantik.tp sy xde semua tu...saya jeles.tp ckit2 je..sy tahu sebab Allah jadikan saya camnih..dun wori.saya still gembira dgn kekurangan saya...(hati manyak suci ini hari)
  • saya pemalas..update??tggu lah bila mood sy ada.kalau tak...asek dok 'fuhhh bertahan' sampai sudah..kuikuikui

No comments:

Post a Comment