Followers

Saturday, November 13, 2010

fuuhh..bertahan!!!

saya kena bertahan!

tgk kawan2 dah kemas2 brg2..mereka wat y by course punye.sthun setengah...hmmm..

saya setahun dah menghampiri..projek ntah ape2..sy hanya akn bertahan until december 2011.after tu kalu xabis gak, wa blah dari uni nih..sori lah nk dok lame2..dah 5 tahun kat cni.hati budi, gosip2 fakulti, gosip pekerja2 uni saya tahu, sy kenal sapa y gatal, sapa y menggatal..saya tahu sistem sebenar uni...(xbleh komen panjang2 bahaya!!)

drop da subjek.

sy hanya akan g sabah kalau b lin pegi.kalu x, sy xkan pegi..naek kapal tobang soram2 xpe lagi.tapi dok kat sana soram2.buat segala hal soram2 adalah menyakitkan hati adinda...huhu.terpinggir tau x!..b lin kata,xpe ain belajar...huhu.sy xbersedia.saya kan kanak2 umur 24 tahun..:P

saya masih takut nk jumpa co-sv saya....kalau letak pisau kat leher pn belum tentu sy nk g..wpon paper y die sruh saya tulis ni cam xbrape nk...erkkk... logik kot.sy nk kne diskas tp sy xbleh tgk muka dia..camne????

No comments:

Post a Comment