Followers

Saturday, October 16, 2010

luah- meluah

selama ni ape y mek n ayh mintak aku wat, aku tunaikan..(ank y baek kan..hehe)

balik raya puasa ari tu..mek mintak aku pakai baju labuh. xpayah pakai sluar jeans.pakai seluar laen, xpn pakai skirt.katanya suka sgt org pompuan pakai camtu coz nampak sopan..aku sengih je.aku kata, xbrani nk pakai camtu.nanti org tny soklan pelik2 pasal agama, dah la xbrape mahir ilmu agama ni...hehe.(jawapan y muncul time tu).mek jawab, parok la gitu, niat nk ttp aurat je la..ngeee~


aku sebenarnye buleh je pakai camtu...buleh sgt la kalu setakat nk pakai baju labuh.tp sluar jeans, cm xbleh lagi la nk stop pakai.nk panjat masuk dalam box aku tu xkan nk pakai skirt??huhu.nk kne prepare diri dulu sblm pakai camtu.insyAllah..keinginan dah ade.cuma blum betul2 bersedia..sabar ye my mum..( cam mek aku baca je blog ni.hak2)...anakanda sedang membetulkan diri.( y ni pn nk bgtauuuu kaaa???)


nasib baek xsuruh pakai tudung labuh...huuu.mungkin beliau masih berpuas hati dgn pemakaian tudung sy sekarang...hehe.cuma raya ari tu je.tudung saya dkritik hebat..!!
maka di kesempatan ini..incik slipar jepun, hadiah bday saya bulan 9 ari tu mana?kang i wat tak tau u punye bday br tauuu..(seperti nada paksa memaksa serta ugut mengugut di sini ye...:P)



** dulu, aku penah berazam kalu aku kurus aku nk pakai tudung labuh.pastu aku kansel kan azam tu.pastu dan2 dpt permintaan gini..**

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete