Followers

Wednesday, September 22, 2010

petanda2 tua

walaupun kesempitan masa..sy cuba update! sempit la sgt..dh namenye pemalas.hak3.pg td br sampai dr kg...sgt letih.bdan gemok camni la.dok dalam bas lama2, kaki pn dh naek sembab ( btul ke eja camni).sekali pandang cam kaki gaja* je..hahahaha.mengata org laen xbleh.ngata dri sendiri je la..:)

bercerita tentang raya...

raya tahun ni, dpt duit raya sgt2 ckit..xpenah camne.sedih!!tetibe rase taraf ank bongsu dah xde pe2 makna dah..owhhhhh..~Rm75 je..merudum giler~dulu dpt gak lah cecah 200++..abg ipar aku kata tu tanda2 aku DAH TUA..hahaha.br 24 tahun kot..!! naseb baek dpt kan.tp aku dpt agak y thun depan ak xdpt pe2 dah..mek aku kata tahun depan or tahun depan satu lagi aku xkan dpt sesen pn.tp aku akn memberi..maknanya duit aku negatif..~xda y positif.xmasuk seposen pn...waaaaaaaaaaaa.haru.

cuti raya 2weeks.ganah x??sekali sekala..then, ak akan blk kg sekali lg utk g intrvw pegawai latihan vokasional (PLV).huuu..sekali pikir cam xnak balik.rase xberbaloi.kalu xdpt rugi duit aku.haha.skrg kne pikir pasal duit. *nak kawen kan ( gile ape nk kawen pakai duit grant)*huahuaa....+++ kne byk stdy.lagi la aku xbrape nk rajin..ngeeeee

so, kisah raya tahun ni laen ckit..alhamdulillah, bln ramadhan xde pe2 masalah y kritikal.ayh sehat.mek sehat.cume mek ade bengkak2 kat kaki.hope mek sehat cepat2..huhu.n utk balik cuti kali ni gak, aku rase otak aku mereng. mek ayah aku nk g mane2 pn aku amek tahu.pastu ak dok pikir pasal dorang selamat ke x.doa jgn jd pe2 kat dorang..adeh.risau aku.selagi aku xnmpk dorang selagi tu aku xleh dok diam..adakah tu petanda aku ni DAH TUA?dah buleh jg mereka...insyAllah,akan ku jaga mrk sampai akhir hayat aku..aminn..:)

kite truskan ke cerita cinta.eh eh..dah ropa masuk pertandngan bercerita lak..aku pidato sini kanggg..haha


gmbr raya??serius!!!!!ak x amik byk gmbr cm tahun2 lepas...tu pn aku rase petanda y aku ni DAH TUA....huhu..

1 comment:

  1. heheee..wah ayat yg last tu best kn..

    kene perabeh ngajii dluu kn..

    ReplyDelete