Followers

Monday, July 19, 2010

~jln2~

3 Julai 2010

hepi bday my lovely bro~Al-Fatihah~

- ari tu aku g jalan2 Melaka dgn housemate.best x kalu aku buat name jln2 umah tu jadi jln2 sarjana??nk kne tunjuk kad matrik ke??...hua2..kt kan dasar senior!!ok gedik. mentang2 satu umah dak master.serius xbangga.'hoho sila abaikan y xberkenaan'

kenal x ape kat atas ni???benda alah ni lah y diletakkan dalam tomyam~serius tgk pn dah rasa nk muntahhhhhh..!adeh..letak y kecik xbleh ke....dah ropa sotong gergasi je..huhu



lauk pauk y di order~
saya xmakan ikan , tp sy try...
: boleh la ckit2:


berjaya di makan dgn pelahapnya~hak2!



ini kat melaka ye kwn2
perkampungan ikan bakar terapung
dah g sekali, xrase nk g lagi...sorry~
not my taste























~






6 comments:

  1. hahaaa, benderakk semacee aiin dis, sedAK KALINYOO JALAN2 CARI MAKAN NI KN..

    ReplyDelete
  2. pannjee eh kaki saim aku ni..jauh bederak,,hahaha,,todo dinum ko?banyok nyo pitiss puok dio,,nok gak cktt...hihihiih

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Cahaya-Bagaimanakah rupa kebesarannya? Jom kita menghayatinya bersama! ^_^

    ReplyDelete
  4. korang mkn paul, the octopus ke?

    ReplyDelete
  5. fahmin- meme doh..kalu g nga gewe lagi sedapp..kakaka

    cinderella- haha..pitis xdop doh da wehh.tu pn harap ke dok umoh member.jimat la ckit..

    baincardin - jom:)

    kirana - hahaha..ye kot...tkt plak nk makan.kalu btul tu paul, rugi ah xtnye die soklan cepu cemas..:)

    ReplyDelete