Followers

Saturday, April 24, 2010

maafkan aku

aku minta maaf...bukan niat aku nak batalkan percutian y dari bulan march lagi kt rancang..tp aku ada alasan y munasabah.aku mintak maaf kt housemate aku..huhu.

# aku xbleh pegi sbb
  1. ada org luar y pergi.aku bukan ape.aku xnak pisang berbuah 2 kali.dulu masa g kl penah gak hal ni berlaku.menyebabkan aku n mereka xbercakap sampai sekarang.salah satu sbb member tu bawa sedara die..aku betul2 serik dah dgn cerita ari tu.aku kalu buleh xmo ingt dh.2 3 hari lepas aku mimpi pasal salah sorang dari mereka tu.aku senyum kat dia, tp dia xsenyum..hmm.xpe la..MMG AKU TELAH DISALAHKAN 100%.aku dikatakan batu api...xpe la..korang ber2 kan sebaik2 manusia..aku redha..aku pn dh xnak ade pe2 kaitan dgn mereka..jauhkan aku ya Allah dari bala itu..opss!!!aku btul2 mintak maaf housemate ku .aku xnak gaduh dgn housemate skrg.susah nk dpt mereka y sekepala kenakan org ni...:(
  2. aku dh janji jmpe kuarga aku akhir bulan 5 ni..mgkin ke pulau pangkor.langkawi xjd sbb h1n1..huhu..aku nk kne guna duit kat sini..BANYAK y nk guna..
  3. kat Genting ada wabak h1n1 x???-alasan tambahan-

ckp kot 3 sebab ni...

maafkan aku....

aku bersalah dalam hal ni..bersalah pada lisa surihawan, zareda aka ferra, rc phi..janji xditepati...huhuu


p/s: jom layan digby's donuts

No comments:

Post a Comment