Followers

Monday, March 15, 2010

**ku x kuat**

dah seharian aku berkurung dlm bilik..dr semalam aku xmkn pe2..mata aku dh bengkak.bermakna seharian gak aku nanges..gaya nanges mcm putus cinta je!!!

aku kene buat keputusan.satu keputusan y bakal merubah segalanya! dan aku tahu, aku xkuat sekarang. xkuat utk berdepan dgn sesape.sory la kalu org umah ni da terasa dgn aku.aku perlu bersendirian.aku perlu wat kputusan ni.demi masa depan aku..

projek master aku bermasalah. bile di pikir2, di timbang2,aku cume ade 2 jln. first, tukar kos. 2nd, tangguh belajar n keje dl..ni bukan sbb aku xbleh go on. tp ni semua sbb masalah kewangan utk projek ni..! mcm2 masalah dtg, dr awl2 lg. b4 aku nk smbng master lagi..uh.sampai aku pn dh xpaham.adakah ini satu cabaran y aku kne hadapi?ATAU ianya satu petanda?? seriously, aku dh xberdaya..

kalu aku tukar kos, aku nk amik kos ape??y pasti aku xnk kos y xmenjamin ms depan dah.aku xnk wat kputusan y salah...



ya Allah, bantulah hambaMu ini...

No comments:

Post a Comment