Followers

Sunday, February 28, 2010

**mencari.....**

ntah cmne aku tetibe rase nk cari sorang kawan ni....tp aku tkt nk gtau sape nama die.tkt ade y tersalah anggap.tp aku sekadar mencari seorg kawan lama.. aku dh lama cari tp xjmpe..aku sggup search kt fb, ym and fc,tp xjmpe.aku dh google, tp kuar name y bukan dok malaysia.lagi la tidak sbb kewarganegaraan mereka dikompiusi!! ..huhu.cmne nk cari??aku rindu die....aku msuk page sekolah dia dulu tp dpt gmbr die je ( GembIRa SediKiT)..skrg page tu dh private.huuuu.xbleh nk tgk dah....ntah la..mungkin kami xda jdoh.OOOOpppppSSS!!!




SRoNoK nYe kaLU DapAT JmpA dGn GenG2 PKN SG SemUJI dulU-1st bact, ms mule pKn DiperkEnalKan KAt MalAYsiA.thun 2004 KOT.aKu xIngaT.

y aKU tau aku rINdu SaaT2 itu...................:(

3 comments:

  1. sape org tue?? huu..msg2 de kisah tersendiri..xpe2..insyaallah mesti satu ari nanti..bila awk dh xingt lasung kt dia..dia akn muncul dpn mata awk..amin..

    ReplyDelete
  2. masuk dalam jejak kasihan mesti jumpa

    ReplyDelete
  3. teru- ade la..rahsia..hehe.demi menjag ahati semua pihak.identiti mereka berkenaan terpaksa di rahsiakan.


    brutal - bereh.tp cmne nk masuk??:P

    ReplyDelete