Followers

Sunday, January 10, 2010

ok sudah




masalah cam dh setel.MACAM je..tp datang masalah br lak.betul lah kate member aku, y aku ni xlepas2 dari masalah.hihihi.nk wat camne?kalu xde masalah xnormal la plak aku ni..kan?heee.masalah y br ni agak sensitif.aku xbleh nk share cni.BAHAYA!

pe pom.thanx sgt Ya Allah.thnx kt prof,kuarga, kwn2, si dia, si mereka, si kamu, dan semua2 la.y doakan kejayaan aku.hak hak hak.ntah pe2 je.mcm tgh bg speech lak.gagagaga...

smlam aku tido pas subuh..so skrg aku dh ngantuk balik.cmne nk tgk juara lagu nih.adeh.ok.sudah.ayuh mandi.ayuh ayuh.....!!

aku akn dok kt bp ni lagiiii.........waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

p/s: aku xpaham nape 'XXXXX' delete aku dari fs n fb die..giler apo?hahah.tp aku rase aku tahu nape.tu la..org kate ckp siang pandang2, ckp malam dgr2..(betul ke?hentam je)..y die kt kat aku seme dpt kt die..talk to da mirror kaa?hohoho.(aku gelak!)


4 comments: